måndag 15 mars 2010

Vill gå hem

Har varit hos tandhygienisten. Är fattig. Och har ont i tänderna. Och är på dåligt humör. Allt är tråkigt och mitt liv suger. Just nu är jag inne på tredje skålen havrefras och mjölk. Har precis diskat. HATAR att diska. I köket håller jag av någon anledning på med projekt ungspannkaka. Se där något jag inte har ätit på sisådär en femton år.
Mest känner jag att om livet är en fest så vill jag gå hem nu. För det är en dålig fest, där alla de goda snacksen har tagit slut och det billiga vinet man köpte med inte var sådär värst gott och utan att man riktigt hajjade hur det gick till så blev man fast i köket med världens tråkigaste typ som pratar om sin flickvän i Norge eller sitt trista jobb eller nåt och man bah "Ursäkta ser jag ut som någon som bryr sig?" och sen måste man ta nattbussen hem och ja ni hajjar läget. Ungefär den känslan.

Inga kommentarer: