tisdag 20 april 2010

"Dagens outfit"

Jobbig i-lands-grej; jag HATAR ALLA mina kläder. Är så trött på allt jag har, och allt ser likadant ut också. Det enda jag har haft på mig det senaste typ året är korta, högmidjade kjolar, nedstoppad tröja och kofta. Jag fick för mig att det var bästa sättet att klä min konstiga kropp (som består av världens klenaste axlar, smal midja, breda goa höfter *hatar* och smala ben) på. Det är delar som inte passar sådär jättebra ihop. Men sen såg jag en bild och kläderna var bara så fel. FelfelfelfelFEL som Brasse hade sagt. Allt bara betonade hur breda mina höfter är och hur fel de är i proportion till mina smala lår. Alltså, jag klagar inte på mina smala lår, men det passar ju inte ihop. Fröken oproportionerlig 2010, ce'st moi. Dör lite. Eftersom jag inte har nån spegel heller så har jag helt tappat känslan för hur jag ser ut. Känner mig ofta stor men ser ibland hos pojkvännen att jag är ett magert elände. Men i alla fall, imorse satt jag på sängen i min morgonrock och bah "Näe jag vill inte klä på mig". För att allt jag har är fult. FULT med versaler. Vill ha snögga böxer och jag vet inte vad men jag har inte råd och dessutom kan jag inte tänka mig att det finns byxor som passar mig (Se ovan varför. Smal midja, breda höfter och smala lår, ameh det GÖRS ju inte sådana byxor. Får jag dom väl över höfterna så är dom apstora i midjan och flaxiga runt benen = inte okej) så kontentan av det hela är att jag varken passar i kjol och eller byxor. Gött liksom. Vad i hela världen gör man då? Tält nästa, quizas?

Inga kommentarer: