måndag 12 april 2010

Idag har jag inte känt peppen

Åh gode tid vilken dag, jag är helt mör. Jag har mått horribelt dåligt kan jag meddela er mina vänner. Dagen började okej med bara en liten släng av gårdagens magknip, som jag i min naivitet trodde skulle rådas bot på meddelst en fin promenad i solskenet. Ack vad jag bedrog mig. Utan att gå in på otrevligheter så har dagen varit en pina. Lägg till magbekymmer en släng av urinvägshejsansvejsan och milde himmel vilken pärs det har varit. Räddningen var en rar syster som gick och handlade till mig och att se på Försoning i sängen med filt och massa dricka. Fick i och för sig stänga av typ tusen gånger för att springa på toa men åh så bra den är. Och åh jisses vad Kiera Knightley är vacker i den. Dåndimpen. Kanske världens vackraste.

Inga kommentarer: