söndag 22 augusti 2010

Det går upp och det går ned. Mest ned.

Läser andra bloggar och bah skäms för mitt liv när jag inser precis hur tomt och misslyckat och meningslöst det måste verka för de tre som läser här. Mea culpa. Mea maxima culpa. Jag kan ju försöka lätta upp stämningen med att berätta att vernissagen i fredags var som ett smärre dagis, det var käcka mammor med tjocka bäbisar och söta treåringar så långt ögat nådde. Jag var tvungen att gå in på toaletten för att försöka låta bli att gråta över det faktum att jag inte är en käck mamma med en tjock bäbis eller en söt treåring. Sucks to be me.

2 kommentarer:

B sa...

men du mary. vet du vad? det enda som betyder nåt är kärleken. det du skrev om musse häromdagen, ta med dig det, när du känner sådär. jag vet att det låter banalt, men jag svär, det är sant. störst av allt är kärleken.

M.O.J. sa...

with love !