måndag 4 april 2011

Nr: 275

Man lär sig i alla fall så spännande saker när man är med i brf-styrelsen - idag har jag hängt runt med sotarna och ställt tusen dumma frågor och lärt mig massa om imkanaler och till-luftsventiler och grejjer. The shizzle, verkligen. En vacker dag kommer jag att ha nytta av allt det här, det vet jag. Annars då? Känner mig tjock efter ett onämnbart antal mandelskorpor men vill ha popcorn. Eller nej, jag vill ha nachos, men det finns inte hemma. Och på onsdag ska jag till doktorn för det årliga besöket och planen var att inte äta något alls innan dess eftersom hon har en faibless för att glatt kommentera vågens resultat med ett "Jahaja du har gått upp lite ser jag". Förra gången hade jag i och för sig gått ned, vill jag minnas, men det var nog inte heller bra. Allt kommenteras med samma ton av missnöje. Det är ytterst svårt att veta vad som är bra. Det enda jag vill säga är att om man går upp eller ned ett kilo på ett år SÅ HÅLLER MAN VIKTEN KVINNA! Oh well. Ännu ett meningslöst inlägg - check!

Inga kommentarer: