onsdag 23 november 2011

Nr: 386

Inatt drömde jag att jag flög. Alltså flög i ett flygplan, inte av mig själv. Jag HATAR att flyga, vill typ aldrig göra det igen. Någonsin. Och ett tag gillade jag det, tänka sig. Men nu, huga. I alla fall, jag drömde att jag satt i det här flygplanet som typ var en buss men ändå ett flygplan och det var fullt av pensionärer och jag satt där fastspänd och det taxade ut och jag hade av någon anledning en apelsin i munnen och det enda jag tänkte var "Jag vill inte jag kommer att dö jag vill inte jag vill till Musse". Precis då vaknade jag, visste först inte var jag var, sen vände jag mig om och såg Musse ligga och sova bredvid mig och det var bästa känslan någonsin. Jag satt inte i ett hemskt flygplan, jag skulle inte dö och Musse var där. Så himla bäst.

2 kommentarer:

Pelle sa...

Och jag bara älskar dessa kärleksförklaringar, de är så fina att jag får dåndimpen! Lyckos Musse som har världens finaste Mary.

Mary sa...

Lyckos Mary som har Musse.