tisdag 6 december 2011

Nr: 397

Älskar verkligen mig själv. Obs ironi, såklart. Men alltså, tänkte att "Näe nu får jag skärpa mig med maten och äta ordentligt, gröt och tre riktiga måltider per dag". När jag gör det mår jag ju bäst. Men herregöööö det går ju inte när man har massa saker hemma. Vad jag ätit hittills idag: ett halvt granatäpple, en bit saffranskaka, tre bitar hasselnötsnougat och nu, till lunch, tre finn crisp med ädelost på. Allt rester sen i söndags. Det här går baske mig utför. Julgris 2011 comin at me, om man säger.

In other news: köpte en bunt "julgrönt" på stan. En fråga: varför ser mitt julris ut som ett påskris? Det gör säkert inte Underbaraclaras. En annan sak, tycker att det kliar överallt efter att jag hanterade riset och väntar nu på att jag ska bli allergisk. Hajja det löjligaste som finns är ju att vara allergisk. Vill inte. Sån loservarning.

Inga kommentarer: