onsdag 15 februari 2012

Nr: 449

Sak jag inte klarar av: när folk uppmuntrar andra att, citat, "njuta".

Jag vet inte varför men jag bara ryser. Jag ser det jämt, särskilt på Facebook, som jag ju älskar att hata. Folks idioti blir så plågsamt påtaglig där. Men liksom, någon ska ut och resa och får kommentaren "Njut nu!". Någon annan har fått barn och får kommentaren "Åhh njuuuuut!". Alltså en bit av mig dör varje gång jag konfronteras med eländet. Så jävla lamt så det finns inte. Det är vad folk säger som inte har något annat att komma med, tänker jag. Uppmaningen i det hela stör mig också, liksom, det ska väl dom skita i vad jag gör. Jag bestämmer väl själv om jag vill "njuta" eller ej. Vilket jag verkligen inte vill. Vidrigt ord. Kommer aldrig att använda det igen efter det här.

1 kommentar:

Annis sa...

WORD SISTAH!