torsdag 16 februari 2012

Nr: 452

Näe alltså dagen idag, så himla värdo. Allt känns apsvårt och uppsatsen känns helt kass och värdelös och jag fattar inte hur det ska bli bra. Så kasst har det varit att jag kollade på Next, med Nicolas Cage och Julianne Moore. Den var, eh, inte så bra. Men bättre än min uppsats i alla fall. Döööööööör lite.

Ska träffa Musse på stan snart, han har inget att ha på sig på helgens bröllop förutom en kostym som är för stor och i vilken han ser ut som en charterbusschaufför. Not good. Lär ju inte gå så bra, men jag ska i alla fall hjälpa honom att kolla kläder. Känner lite att han får ha på sig vad som helst till helgen, bara han är snygg när vi gifter oss. Mejlade och bah "Jag tänker pannkakor när vi kommer hem från stan. Måste underhålla knubbsälen". Knubbsälen, c'est moi, om någon undrade.

Idag har jag ätit: finn crips (okänt antal), välling, frusna lingon och smarties. Det går utför det här hörrni.

2 kommentarer:

B sa...

Ahmen döh. Finn crisp, välling och frusna lingon? Låter som en svältdiet, om du frågar mig. Om du inte är en björn och äter 600 kilo lingon om dan. ÄT RIKTIG MAT!

Mary sa...

Men jag mås så dåliga av småätandet, bah godis och grejjer och hej känslan av uppblåsthet och fläskighet. Hatar.

Dessutom, du aaaanar inte vad jag har satt i mig i veckan. Godis, kakor, nachos. Gode tid.