onsdag 25 april 2012

Nr: 519

Åh jag hade inte behövt oroa mig över firandet! Musse väckte mig med en födelsedagsserenad med mandolinen och sen, när vi gick ut i köket, så möttes jag av en såsparad på köksbordet! Fyra sorters tabasco, en piri-piri-sås och en liquid smoke! Jag kommer att göra värstingburgare den här sommaren jag lovar. Inget för veklingar, men oj! Och så fick jag te och lite choklad också. Han känner mig så väl den raringen! Och av min far fick jag sex fina fisktallrikar. Och av min mor får jag en utflykt. Det kan vara mina topp tre bästa presenter: utflykt, fiskar och Tabasco.

Så, nu ska jag med andra ord försöka göra mig vacker (nåja) och sen tar vi tåget till Louisiana för att glo på könst och vara költörella vettni! Härliga tider. Later gators.

4 kommentarer:

Pelle sa...

och bio...
Puss o grattis igen <3

Mary sa...

Jaaaaa! Och bio! Älskade Lillis!
<3 <3 <3

Barbsie sa...

Du nämnde veklingar... tänkte du på Modern då... hahaha PUSS

Mary sa...

Jaa kära mor, det kan, högst eventuellt, vara dig jag menar. Men bara kanske.