tisdag 8 maj 2012

Nr: 536

Jag insåg just att min stora idol Jessica Gedin finns på Twittör är lika med måste börja twettra nu! Anledningen till att jag hänger på twitter nu är ju såklart att jag ska försöka skriva ihop den där forskningsansökningen (det går bra att skratta) är lika med jag förhalar och gör massa annat. För det är ju så jobbigt, så fort jag sätter mig ned så inser jag hur lite jag kan och hur många böcker jag måste låna och hur mycket det finns att lära sig att jag blir alldeles matt. Obsobs det är ju det bästa jag vet, att känna att jag lär mig saker, men ändå, ibland är det lite tröttsamt. Anyhooow, Twettör var det. jag började skapa ett konto och fastnade sen på användarnamn. Mary i kombination med mitt efternamn var ju, till ingens förvåning, taget. Bah vad ska jag då heta? Jag HETER ju Märy, det är ju jag. Och jag vill inte vara någon annan jue. I alla fall. Ska försöka. Meddelar hur det hela avlöper. Laters.

Inga kommentarer: