fredag 1 juni 2012

Nr: 551

Föregående inlägg föregicks av en utflykt till den mest debila av modebloggar. Silly me, I knows. Eller när jag tänker på det, det är kanske inte ens mode, bara någon märklig lifestajl-grej som går ut på att blogga om doftljus och älsklingsväskorna. For realz? Jag vet inte. Jag försöker att se mode som ett legitimt intresse (Man kan ju fråga sig varför kvinnors intressen alltid ska skuldbeläggas och ses som innehållslösa medan män får lägga pengar och tid på vad som helst utan att dom anklagas för att vara ytliga och korkade?) och det är det ju såklart också, men när man bara ägnar sig åt yta och att köpa saker, jag är ledsen men jag tycker att det är värdelöst. Oavsett vem som handlar och vad det är som handlas. Kläder, sportbilar, klockor, handväskor. I don't discriminate.

Inga kommentarer: