onsdag 21 april 2010

OMG!

Slacks mina vänner, det har jag köpt idag. Två par. På Humanas rea. Det finns ingen affär jag älskar mer än Humana, alltså att fynda gammal, billigt mög är ungefär det jag lever för. Att jag fortfarande tycker om dom fastän jag sökte jobb där och blev ratad säger väl ganska exakt hur mycket jag älskar allt som är billigt. I alla fall, idag köpte jag böxer. Hallelulja! Slacks. Bästa ordet är det också. Det här kan mycket väl gå helt åt fanders, det är lite svårt att se hur eländet ser ut när man som jag hatar att prova kläder och helst tar av mig å lite som möjligt. Jag stod alltså där med strumpbyxorna på, kjolen updragen runt midjan samtidigt som jag försökte hålla undan kappan för att se hur det såg ut. Sen tänkte jag "Ah vafan live a little" och hostade upp åttio spänn. Min ambition att byta stil, börja använda byxor, klippa håret och bli en ny människa, den lever och har hälsan.

Andra spexiga inköp idag: tabasco och teaterbiljetter. Gött.

Inga kommentarer: