fredag 28 maj 2010

Pojkar är dumma

Gött att jag precis i inlägget nedan skrev att pojkvännen är världens raraste när jag nu ska delge er följande lilla pärla till anekdot från gårdagens födelsedagsmiddag i trädgården. Jag hade kameran uppe och plåtade oss varpå Musse tog den och fick till ett antal bilder på mig varav alla var variationer på temat det i och för sig klassiska men ändå ganska otillfredsställandet temat "Mary ser ut som ett miffo", varför jag säger "Ameh ta vettiga bilder på mig då". "Men se vettig ut då" är svaret jag får tillbaka. Så INTE okej om ni frågar mig.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jamen, alltsa, vad at det MED pojkvanner och fula foton?! Min kille (som jag varit ihop med i ATTA AR) har aldrig nansin tagit en snygg bild pa mig! Han lyckas alltid ta tugg- alternativt blundbilder. Och alltid, alltid underifran sa man ser smallfet ut. Stryk ska de ha!

Mary sa...

Ja men precis, UNDDERIFRÅN, amen tack för dom dubbelhakorna. Det är som om han bara inte vill förstå, helt inkompetent. Stryk är absolut det enda rätta!