onsdag 23 juni 2010

Tjena bloggen wazzzuuupppp!

Igår var jag på swing i Pildammsteatern. Möcket trevligt. Där var ziljoner ungar som sprang runt. drösvis med pensionärer i förnuftiga sommarvindtygsjackor (Hur länge har det varit pensionärsmode egentligen? För alltid, känns det som.), käcka par som dansade lindyhop framför scenen samt blandade kufar. Och så jag och mitt sällskap. När jag satt där tänkte jag bland annat: "Jag tycker om att vara en sån som går på swing en solig tisdagkväll.". Så tänker jag ibland. Sen gick jag hem och åt formfranska. Låt mig förklara, jag ÄLSKAR ljust bröd och igår kände jag att "Näe, jag MÅSTE ha formfranska". För elva spänn på Citygrollan kände jag att det var en helt okej onödig utgift. Så igår åt jag formfranska så det stod härliga till, dubbla med smör och tabasco på. Jag vågade nästan inte säga det där med tabascon till le bf, han suckar alltid över hur jag kryddar min mat och menar att jag har förstört mina smaklökar. Det har jag säkert. Men ändå, älskar tabasco.

Inga kommentarer: