torsdag 3 juni 2010

Två principer jag lever efter i hemmet:

1. Om något, vad det än vara månde, hamnar på badrumsgolvet är det dött för mig. DÖTT I tell you. Alternativt måste nittio-tvättas. Jag hyser en väldigt stor aversion mot toaletter och toalettgolv. Fötter liksom, bara blöta fötter, åh jag döör lite på äcklet. Brrr.

2. Om jag tänder en lampa så måste jag släcka en annan. Jag brukar påminna Musse om detta när han är hemma hos mig, "Tänd en, släck en" upprepar jag som ett mantra samtidigt som jag väser "Jag är ju inte gjord av pengar". Elräkningen, gode tid vad den söker mig.

Det var allt. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok. Later gators.

5 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Enär jag icke har något program som kör nittio grader blir det till att ta fram Klorinen och feja golv och tak. Något mer? :) Längtar, det ska bli så kul att se er igen. Puss!

Kanelbullen sa...

du vet att jag skojar va? Pöss

Mary sa...

Ahahaha jag får bara undvika att tappa saker på toalettgolvet så är det fixat! Gode tid fejja inte ihjäl dig för oss, vi känner oss bara som hemma i lite kaos vettu.

Puss.

TantMamman sa...

TantMamman sa; ...hemma i lite kaos...??? Undrar vad Mary menar egentligen? LÖV YA

Mary sa...

Ja Barbara vad i allsin dar kan jag mena? Hmm....