onsdag 18 augusti 2010

Tjo vad det går

Och det går så fruktansvärt dåligt att det finns inte, nu bara skrattar jag åt eländet. Efter att ha väntat halva dagen på toalettmannen och hans anhang konstaterar dom väl på plats att "Nejnej det är inte toaletten det är röret som läcker, det kan inte vi laga du får ringa en rörmokare". Ameh tjena! Så nu har jag ringt rörmokaren som skulle "Höra med killarna vem som kan ta det" och återkomma. Med all säkerhet kommer jag att få tillbringa minst en dag till med att vänta på hantverkare. Så jävla gött att det finns inte. Och eftersom jag har varit tvungen att vara hemma hela dagen har jag inte kunnat åka till tippen och nu regnar det så tja, jag får stå ut med ännu en dag med allsköns bråte i hemmet. Och gode tid vad jag hatar att ha det stökigt, om ni bara visste. Håhåjaja. Epic, epic fail på hela den här veckan tror jag bestämt.

Inga kommentarer: