torsdag 9 september 2010

Honey B

Jag vet inte hur jag ska säga det här utan att det låter fel, men jag är väldigt vit i vem jag dras till, rent utseendeässigt. Ja, jag är väldigt vit överlag, men vad jag vill säga är att jag nästan enbart attraheras av vita. Åh gud vad det här låter obehagligt, men snälla säg att ni hajjar? No judgement liksom, det är bara som det är. Man har sin typ, och jag har det onekligen. Gillar man smala bleka kvinns som typ Naomi Watts (som jag dör snyggodöden på jämt) eller karlar som ehhh här kan jag inte komma på en endast karl, men seriöst det här var ju jobbigt, jaja vi glömmer det men då faller det sig liksom så att de flesta man gillar är, bleka smala typer och ergo vita. Och nu menar jag inte att det inte finns massa snöggon av annan färg än vit, bara att de inte tilltalar mig. Gud det här känns redan jobbigt och det enda jag ville säga är att ett stort fett undantag är Beyonce. Så sjukt jäkla snögg att jag dör dåndimpsdöden. De låren, jisses. Älskar dessutom Betty Page-frippan i Telephone-videon. Lordy vicken kvinna.

Inga kommentarer: