onsdag 15 september 2010

Intresseklubben antecknar, I'm sure.

Alltså det här med transitional dressing, att klä sig mellan årstider, guuud vad jag suger på det. Blir alltid helt knollrig, bah "Ehh vad ska jag ha på mig?" och går ut i knasiga outfits som antingen är för kalla eller för varma och oftast båda på en och samma gång.

Men igår, träffade lite avdelningsfolk och alla bah "Nu utlyser vi tre doktorandtjänster, du måste söka" och jag bah "Ja det var ju sköj för er men jag kommer inte att vara klar till femtonde jävla oktober och kan därmed inte söka". Vill ta livet av mig. Gick hem och tänkte på vilken veritabel deppressofest mitt liv är. Jag är så vansinnigt misslyckad och ful och dum att det är sinnes. Sucks to be me.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sök för fan Mary, vad väntar du på? Universitetet finns ju till för såna som dig o mer invit än så kan du aldrig få. Fast jag tycker att du hade passat i journalistbranchen. Puss. Men kör på magkänslan såklart... Skriva är du bäst på, bättre än mig o jag jobbar på tidning sjukt nog.