tisdag 14 september 2010

The sky's the limit

Nu har vi ännu fler hantverkare i huset. Gode moses. Så går det när man bor i ett fallfärdig ruckel. Om någon behöver info om Malmös hantverkare så holler at me, jag känner alla och vet allt som är värt att veta. Promesso. I alla fall, jag har nu en fab byggnadsställning precis utanför köksfönstret eftersom taket typ har ruttnat och måste fixas. Och de börjar så tidigt, lite efter sju var de här. Och morsade genom fönstret, bah "God morgon, god morgon" när han gav sig av upp mot taket. Jag gillart. Jag pratade med dom innan och de bah "Vill du med upp och kika på taket ellör?". Alltså klättra på ställningen fem våningar upp. I regn. Tror inte det va? Eller jo jag skulle vilja men vet ju att jag skulle få grav dödsångest och svindel och typ halka och slå ihjäl mig så det är nog säkrast för alla att jag håller mig på marken. But still. Lite nyfiken är jag allt.

Inga kommentarer: