onsdag 8 september 2010

Onsdag

Såhär va: Musse sov hos mig, gjorde lunchsmörgåsar och gick till jobbet. Puckot glömde smörgåsarna, vilket jag såg precis när han hade gått och jag sprang ut och ropade efter honom i trappen men han bah gick. Eftersom sådant här söker mig något enormt så slängde jag på mig kläder och jagade efter honom och ringde hans mobil typ sju gånger innan han svarade. Han bah "Åhh vad gullig du är". Vid det laget ville jag bara slänga smörgåsarna på honom och säga "Du är dum i huvudet" och sen vända på klacken. Gjorde jag ju inte, men nästan. Jag blir sådär fruktansvärt oprovocerat och orimligt arg på honom för sådana här saker, jag kan inte förklara det men jag vill typ strypa honom, kanske mest eftersom jag vet att han inte bryr sig alls. Jo, det är det värsta, att jag vet att han bara rycker på axlarna och inte bryr sig alls. Hatart. I alla fall, bra start på dagen, minsann.

Inga kommentarer: