tisdag 7 september 2010

The story of my life

Alltså epic, epic fail på mitt telefonerande. Sen i fredags har jag försökt få tag på en försäkringsman. När han inte har semester eller bara inte svarar så har han antingen kass mottagning eller säger "Ahh men jag är på besiktning nu, jag ringer dig imorn". Har kommit noll och ingenstans med det med andra ord. Och så försöker jag få tag på polisen angående hålet i väggen, och när jag inte missar trafikdiariets växeltider så har de givetvis möte när jag ringer och "återkommer imorgon klockan 10". Nu ger jag fan upp.

Min nya frissa tyckte att jag vad dum i huvudet, det är jag säker på. Det är i och för sig helt okej för jag ÄR dum i huvudet, but still. Hon bah "Men du måste lära dig att tycka om ditt hår som det är, du har fantastiskt hår och det gör inget om det inte är perfekt, alla har virvlar och benor och knasiga böjar". Jomen visst som om det skulle hända.

Nu bakar jag en äppelpaj för att kompensera för dagens alla misslyckanden. Den är till min dejt med Maud ikväll. Älskar Maudan. Innan dess ska jag på handledning med en professor som även han tycker att jag är dum i huvudet. Det verkar vara dagens tema. Eller egentligen, det är mitt livs tema. Jaja så kan det gå.

Inga kommentarer: