tisdag 7 december 2010

Nr: 208

Jag har glömt berätta, jag gjorde något trevligt i helgen. Jo men det händer faktisk, trot den som vill. Vi var ute och käkade med brf-styrelsen, en väldigt välförtjänt middag ska jag säga er. Jag hade ju peppat hela veckan och läst menyn femton gånger också, så svältfödd är jag på restaurangbesök. Det är baske mig sorgligt. Men hörrni, det fabulösa i att säga "Jag tar ett glas bubbel till" inte en utan flera gånger, utan att behöva tänka på plånboken, det skojar man inte bort i första taget. Så värt alltså.

2 kommentarer:

Dramadrottningen sa...

Vart gick ni? Jag ska fan försöka få med min fattighjons-styrelse på dylikt. Pronto.

Mary sa...

Ja gör't. Vi gick till Metro och eftersom vi alla tycker att vi har slititi som djur (vilket vi har) så var det inte tal om att snåla här inte. Fab.