tisdag 7 december 2010

Nr: 207

Är ledsen. Och fattig. Och har ont i hjärtat.

4 kommentarer:

maja sa...

Heja Mary! Hoppas att det ledsna går över snabbt!!

Mary sa...

Jag tror dessvärre att det ledsna är konstant. Men tack.

Men hörru jag måste få veta hur det gick för dig med kolasåsen! Gjorde du success? Vad hade du den till? Berätta alles!

Maja sa...

Den blev jättegod, supertack för tipset! Jag kokade den i ca 2-2,5 timme men jag glömde bort den en liten stund i mitten så det kokade nästan torrt :)
Jag hade den till glass och äppelpaj och alla tyckte mycket om den! Enda kruxet var att min kompis såg burken i köket och gissade sig till vad jag hade gjort. Jag som hade tänkt fula mig och låtsas ha lagat den på riktigt ;)

Vill du ha ett cheesy gladtips, som faktiskt funkar om man orkar och inte ger upp för att man känner sig fånig? Le. Le så mycket du bara kan även om du inte känner det på riktigt. Våra korkade hjärnor blir gladare även om vi bara fekjler...

Mary sa...

Härligt, kul att det blev bra. Och vicken tur att den inte exploderade i fejjan på dig, jag blev lite nervös där ett tag.

Våra hjärnor är ganska lättlurade minsann. Jag ska försöka.