torsdag 6 januari 2011

Nr: 222

Men hörrni, januari - hur trist är det egentligen? Jag hade helt glömt bort mörkret som liksom bara sänker sig efter julhegerna. Igår var promenaden till bibblan och hem igen en pärs, jag bah "orkar inte gå i snön mera". Dock, för att försöka lyfta stämningen en aningens så blir det hemmapizza och Crazy Heart med min bästa och snyggaste gubbe Jeff Bridges ikväll. Och så är ju min tjej Maggie Gyllenhal med också. Win-win helt enkelt. Musse får inte vara med. Han gillar ändå bara Hugh Jackman. Och Jude Law. Och Robert Downey Jr. Han har så många karlar när jag tänker efter, men mina gubbar dissar han. Så himla dålig stil.

Hade möte med brf:en igår och pratade om att jag ska sluta och ordföranden bah "Men du kanske vill ta över min post istället?" Fick hejda mig från ett gapskratt men gode tid nej. Jaja det var väl allt. Tjarå.

1 kommentar:

Dramadrottningen sa...

Hahaha som att du slutade för att du inte fick vara ordförande... Riiiiight.