måndag 3 januari 2011

Nr: 221

Tycker så himla synd om Musse ibland. Som på nyår, texempel. Först viskar jag lite försynt "Får jag ta av mig kjolen nu?", eftersom jag hatar allt som skär in, och sen så kommer stackarn på mig när jag kommer ut från toaletten, med bomull i näsan eftersom jag fick näsblod, och med strumpbyxorna nere vid knäna eftersom jag avskyr att klä på mig på toaletten. Så himla värdo flickvän stackarn har fått på halsen. Som tur är skrattade han bara och sa "Vet du om hur gullig du är precis nu?". Awwwww. Nyår var hur som helst dötrevlig men nyårsdagen var ännu bättre. Alla var pigga och fräscha och obakfulla och vi tog en promenad i snön och sen bah hem och laga finpizza och glo på slutet på Ivanhoe och sen spelade vi ännu en omgång TP och sen bah "Men ska vi inte ha litta bobbel?" "Jo det ska vi.". Och så knäckte vi flaskorna som hade överlevt fredagen och plockade fram osten vi inte orkade äta kvällen innan och herregud så trevligt det blev. Bästa nyårsdagen någonsin, tror jag bestämt.

Inga kommentarer: