torsdag 28 juli 2011

Nr: 333

En kompis har på försök börjat nätdejta lite och jag fick hänga och spana lite på hur det funkar och OMG folk är inte riktigt riktiga. På ricko, hon får mejl av män som bah "Du verkar vara kvinnan i mitt liv", amen det är ju inte sant, efter att ha läst en kort presentation och spanat på fyra bilder så är det det han väljer att skriva. Vem blir inte avskräckt av ett sånt mejl? Hon ojjade sig för att hon hade en för bra bild, "Jag måste bli fulare", så att hon skulle slippa för mycket mejl och flirtar och allt vad det hette. Jag var bara vansinnigt road. Och är dösugen på att skapa en egen profil bara för att kolla om någon hade nappat på följande: "Jag är en kvinnlig Woody Allen, neurotisk och hypokondrisk, som älskar mopsar och tårta. Obs köttätare göre sig icke besvär". Jag tror på många träffar, gör inte ni?

Inga kommentarer: