torsdag 28 juli 2011

Nr: 332

Härom dagen viftade jag med händerna och sa "Ahhhhhh", antagligen var det flyttrelaterat. Musse bah "Åh mitt lilla judiska bi...". Precis innan hade jag, kanske med liite för mycket entusiasm i rösten, berättat om en kalasfin löpare jag hittade i klädkammaren när jag flyttrotade och hur fint den kommer att passa ihop med vår menora. Gode. Tid. Jag måste skärpa mig, känner jag.

I alla fall - flytten, wazz up med den, undrar ni säkert. Jorå, jag har två fina berg med kassar och lådor och på lördag, sådär lite efter sju på morgonen går bilen från Malmö till Lund, där vi ska börja med att hämta saker som sen ska in till Malmö. Guuud jag fasar redan för det. Hatar. Att. Flytta. För att lugna mig så har jag ett mantra som går ungefär såhär: "Tänk på rosévin på balkongen, rosévin på balkongen, rosévin på balkongen....". Ja ni hajjar.

Inga kommentarer: