måndag 5 september 2011

Nr: 349

Rapport från Helvetet: Kunde inte stå emot Hemköps tillbud på två paket riskakor för en tia. Fick också vara sådär tantig och påpeka för Anders i kassan (jaaaa jag är på Hemköp alldels för ofta så vaddå då?) att dom var med i veckans reklamblad och således var extra billiga. Känns alltid bra att vara den som är den. Nu försöker jag låta bli att hetsäta. Går sådär.

Dagen inleddes med att Musse, lite innan sju, glatt väckte mig med pincetten i högsta hugg och bad mig kolla efter fästingar på hans rygg. Själv hade han tagit bort två. Ameh åhhhh så går det när han sitter ute i skogen och spanar på djur en hel söndag. Fästingar! I mitt hem! Arrgghhh!

2 kommentarer:

Annis sa...

Helt ärligt, det finns väl inget man inte måste påpeka för Anders i kassan. Han är ju lite... vad ska vi säga... off?

Mary sa...

Sant, sant. Jag brukar ta hans kassa bara för utmaningen, för att se vad som kommer att hända. Det är ingen sport annars, känner jag.