tisdag 6 september 2011

Nr: 350

Jag kokar ris och har ingen aning om hur länge det har kokat, det puttrar på och jag sitter vid dattan. Förbereder mig inför ett seminarium. Uppenbarligen blir vi två deltagare idag, wohoo! Drabbas jämt av att jag inte läser igenom saker, och eftersom jag inte läste instruktionerna om att skriva "1-2 page reaction papers" inför varje tillfälle så har jag skrivit sex sidor med någon sorts sammanfattning plus egna reflektioner. Håhåjaja. Har ingen aning om nivån heller och tycker att min engelska helt plötsligt är kalasdålig. Sitter som ett frågetecken hela tiden och skriver dit svenska ord som jag sen tänker ersätta med rätt ord på engelska. Det slutade med att jag raderade en hel mening bara för enkelhetens skull, kom inte på vad ordet jag sökte hette. Men neje. Det var ju det jag visste, jag har blivit dum. Hoppas innerligt på det där utlovade seminarievinet alltså, mest så att dom kanske glömmer hur kass jag är. Håhåjaja igen.

Inga kommentarer: