torsdag 8 september 2011

Nr: 352

Dagen började verkligen kasst igår, jag var fortfarande sur över det usla seminariet och kände mig dum och misslyckad och inte blev humöret bättre av att läsa en text om vilken det enda jag tänkte var "Det här är skräp". Alltså riktigt hemskt franskt poststrukturalistiskt intellektuellt skräp som inte handlar om att förmedla kunskap utan bara om att visa upp sig. Arggh hatar. Men sen tog jag mig samman och gick iväg och gjorde en (halv intervju) och pratade med trevliga människor och hade möte och åh så möcket bättre det kändes då. Ännu bättre sen när Musse och jag hade vår tv-kvällsdejt med the Hour och True Blood. Älskar The Hour! Musse är också helt hooked. Jag propagerar för att han ska anamma klädstilen, han hade varit så snögg i kavaj och kanske en fluga. Idag ska jag iväg på gratsiteater med två nya väninnor, åh så himla toppen! Jag tänker strunta i att seminariet var dumt och tänka att jag går där för min skull inte deras och om jag lär mig något är det bra jag struntar i vad dom tycker. Det här tänker jag förtvivlat fortsätta att intala mig, vi får väl se hur bra det går.

På minussidan: Jag har ont i huvudet och tror att jag har dubbelsidig hjärntumör. Inte så sköj.

Inga kommentarer: