lördag 8 oktober 2011

Nr: 364

Igår slog vi på stort och firade in helgen på lokal, Musse var sur på sitt jobb och ville spendera lönen på något trevligt och jag bah "Ja det är synd att slösa på bra mascara, let's hit it". Vansinnigt trevligt. Bah drack bubbel och åt ost. Sen gick vi hem och tittade på True Blood i sängen. Alltså ÄLSKAR Eric Northman. När blev Alexander Skarsgård så bra?

Veckan har varit jättedålig, allt har känts meh bara, jag har bara varit helt energilös. Men igår hade jag handlednings- och uppsatsmöte med världens raraste professor och efter det kändes allt så mycket bättre. Älskar människor som är så lugna att jag också blir lugn, jag som är världens mest nervösa människa. Så jag vågade fråga allt jag ville fråga om och han får mig aldrig att känna mig dum och han sa massa bra saker. Ska göra mitt yttersta för att hålla i peppen nu. Senast jag var hos min terapeut så var typ allt bra och jag hade gjort allt vi pratade om och tänkt på rätt sätt om saker och hon var dönöjd men jag bah "Men vi sätter upp en tid till om en månad, om allt går åt helvete.....snälla?". Hon tycker jag är störd säkert och det har hon helt rätt i. Men om det funkar så varför inte?

Klockan är kvart i nio och jag har varit vaken sen fem och uppe sen sex. Vaknade och kunde inte somna om och kände mig lite orolig så jag gick upp och satte mig i vår nya soffa (ännu ett av moderns fynd som hon sen inte ville ha och som vi köpte, den är lila och skön och jättefin) och har nu druckit fyra koppar te, ätit ett äpple och läst tidningen från pärm till pärm, undantaget näringslivet och sporten. Bah "Jaha och nurå?". Skriver ett dötråkigt blogginlägg, that's what.

Inga kommentarer: