fredag 18 november 2011

Nr: 382

Måste ju i och för sig revidera mitt kålinlägg, för OMG grönkål! Älskar. Nobody puts grönkål in a corner, om man säger. Köpte fin och färsk innan, som jag ska ha i morgondagens lördagslasagne. Morotslasagne med lite grönkål och fetaost. Anyhooooooow, jag excellerar i tristess. Hörde dock på Spanarna att tristesse är det senaste, all the rage. Det är inne att ha tråkigt, man är nästan lite hipp då. It's hip to be beige, helt enkelt.

(En passus, givetvis helt utan värde eller intresse: på min skrivdatta har jag lagt in så många autokorrigeringar och kortkommandon att jag numera alltid förväntar mig att när jag skriver in tex he, på vilken datta som helst, så blir det helt enkelt. Blir det inte. Jobbig grej. Slut på meddelandet.)

Jaha nu ska jag snart på möte, var så dum att jag bah "Jaja jag kan den artonde" utan att kolla vilken veckodag det var, så nu sitter jag här med ett brf-möte på fredagskvällen = är lite dum. I am soooo hitting the wine for laterz, om ni hajjar.

Inga kommentarer: