fredag 2 december 2011

Nr: 392

Just nu dattar jag, med håret i två knorror och iförd en kimonojacka från H&M. Avskyr att handla på H&M, det är något av en prestigeförlust känner jag. Det är liksom ingen sport att handla i de vanliga affärerna, mycket mer av en utmaning att rota i lumpen på Humana. Alltså älskar Humana, tro inget annat. Livräddaren. Allt jag har, utom då uppenbarligen den nya kimonojackan, kommer därifrån. Men alltså jag kommer ju att lämna tillbaka den imorn. Känner mig själv alldeles för väl.

Och håret, har "kommit på" att om jag snurrar det när det är blött så blir det.....okej. Mindre fult. Därav knorrorna. Dom är så hårt tvinnade att det gör ont i hårbotten. Känns bra. Stramar liksom upp litta.

Tackade just nej till ett glas bubbel med orden "Jag är ful och trött". Ibland är sanningen inte vacker.

Inga kommentarer: