måndag 19 december 2011

Nr: 407

Musse är verkligen Farbror Melker. Han är den som bränner sockerkakan under grillelementet och sen inte får ur den ur formen, som inte kan beställa saker på nätet utan att skriva fel adress, så att jag sen måste ändra det så att vi faktiskt får våra filmer, eller boka biljett utan att, som senast, ge mig två efternamn och som inte kan laga en svampsås utan att hela köket sen är kaos med sås överallt. Gode. Tid. Jag däremot ÄR pappa Rudolf. Hetsig och dan och "Helvetes jävla biljävel jag som hade glatt mig". Fast sju resor värre och utan så många svärord. Jag sa det till Musse och han bah "Ja du är faktiskt värre". Ska han säga.

2 kommentarer:

Annis sa...

Hahahah. Älsk på pappa Rudolf. Innerligt släktskap där känner jag. Samma nivå= starkt engagemang, lätt att vika.

Anonym sa...

Haha, "jag som hade glatt mig"... jag måste börja citera Rudolf lite oftare känner jag. Du o Rudolf är faktiskt lite lika, så roligt!!