onsdag 11 januari 2012

Nr: 409

Igår köpte jag en kappa, ännu en. Alltså min kappfaibless, den måste underhållas. En tjusig vårkappa som eventuellt kan vara en sofistiqué morgonrock, i härligt Ture Sventon-rutigt. Den kommer sportas i till exempel Prag, dit Musse och jag planerar en tågtripp i april. Min dröm har länge varit att åka tåg i Europa, har dock aldrig gjort det. Avgjort på tiden, tycker jag.

Igår så jag Our idiot brother. Den var söt, men framför allt bekräftade den min oehrört stora kärlek till Emily Mortimer. Älskar henne, hon är så bra. I filmen om mig skulle valet stå mellan henne och Maggie G som leading lady.

Älskar förresten att komma hem från en middag med mina systrar och så ligger Musse i sängen och dattar och så borstar jag tänderna medan vi pratar om grejer vi vill ha på en auktion vi ska på på lördag, det är sån lyx liksom, att ha det så bra.

Inga kommentarer: