måndag 6 februari 2012

Nr: 434

Allright fick faktiskt i mig både gin och tonic och skumpa i helgen, så det kanske börjar ge sig. Det känns stabilt, för vad är Mary utan skumpan? Va? Inte möcket. Hett tips: Codorniu och choklad, ameh gud vad det var gott.

Det tråkigaste jag vet: tvätta håret. Herrejesus vad det tar emot. Värre än att raka benen nästan. Och det sistnämnda har jag inte gjort sedan början av juli, när jag hade, ja låt oss kalla det en liten incident. Jag fastnade med rakhyveln och det sa "raatsch" och sen fick jag dra bort en lång hudslamsa från hyveln och det slutade inte blöda på flera timmar. Got the scar to prove it, om man säger. Är liksom en liten ravin vid ena fotknölen, en långsmal ingröpning. Efter det vågade jag inte närma mig rakhyveln på en evighet, och nu är det vinter och jag har glömt bort det. Finns annat jag hellre gör än rakar benen. Äter choklad, till exempel.

Inga kommentarer: