fredag 23 mars 2012

Nr: 486

Hello lovers!

Ni får förlåta mig mitt frånfälle men jag har skrivit klart min uppsats, tro't den som vill. Skickade in eländet för några timmar sen och är nu ganska mör, om man säger. Jag tyckte att jag låg så bra till, "det är lugnt jag är nästan klar", men sen så dyker det alltid upp massa grejer som ska fixas på slutet, så två timmar innan deadline kom den in. Puh! Jag har vaknat vid fyra både idag och igår för att jag har varit så stressad och uppe i varv att jag inte har kunnat sova, så då har jag gått upp och satt mig och jobbat. Innerlig tur att jag gjorde det idag för annars hade jag nog aldrig hunnit. Nu har jag i alla fall plockat undan, diskat, duschat och tvättat håret och klätt mig och sitter i soffan och dricker te och äter bröd och avocadoröra. Höll på att börja gråta innan när jag satt med Musses mac och skulle fixa pdf-format. Inte för att det var svårt men det tog säkert nästan två timmar för att möget hela tiden flödade om (Heter det så? När texten hoppar och konstrar sig? Ja ni hajjar väl i alla fall.) och inget stämde med innehållsförteckningen eller marginalerna eller nåt och gah! Men det fixade sig. Tror jag. Stackars sate som ska läsa den. Ibland tänker jag att den är kalas och bara väntar på att min lärare ska höra av sig och bah "Wow this is great" men så fantastisk är den ju klart inte. Oh well. Inlämning idag. Opponering nästa freitag. Och fredagen därpå är det mottagning. Busy busy.

On a happy note: dieten går framåt. Har typ inte ätit eller sovit på två dar och ser ut som ett härke men ett tärt härke i alla fall. Wohoo! Jag tänker på bröllopsbilderna som man kommer att få leva med resten av livet och jag vägrar dubbelhaka på dom, absolut vägrar. Tur att syrran är fotograf, hon kommer att ha ensamrätt på plåtandet.

Inga kommentarer: