fredag 23 mars 2012

Nr: 487



Jag inledde dagen det det här, eller inledde och inledde det var ett par timmar in på skrivandet när jag fnissade åt "Nu är'e boxtajm". Det blir på ricko aldrig tråkigt, fan älskar det, även om det är lite tragiskt kanske, att vara föll på jöbbet som Benke.

Har potential att bli en fin helg i alla fall. Nu väntar jag på att Musse skall göra entré i hemmet sen blir det bröd och ost och myyyyys hela kvällen lång. Närå, men nästan. Ett avsnitt av The Wire och ett av Game of Thrones ska vi hinna med, och sen lär väl jag somna antar jag, är helt övertrött nu, speedad och uppe i varv men jättetrött. Imöra ska vi på teaaaaater för att fira att Musse fyller år på söndag, och då blir det utefrulle, Konstmuseum och sen våffelfest. Gött att han fyller år på våffeldagen, det är liksom aldrig någon tvekan om vad som det skall festas på.

Viktig grej också, imorn ska vi se om vi äntligen kan boka vår resa. Prag och Budapest i april, wohoo! jag tror det när jag ser det, med tanke på hur det brukar gå för oss. Vi är väl inga doers, om man säger.

Inga kommentarer: