måndag 23 april 2012

Nr: 514

Jaha den här dagen artar sig sådär. Ska jag berätta varför? Den inleddes hos tandis och jag vill verkligen inte och jag tänkte att "Nu har jag haft tur i flera år och inte behövt åtgärda något, inga hål eller så snart smäller det väl" och jo, mycket riktigt. Det gjorde det. Min kära tandhygienist har ju länge haft ett ont öga till mina visdomständer så hon var givetvis på dom idag, och se, äntligen får hon sin vilja fram och jag måste operera ut dom! "Hallelulja!" sa hon säkert sen när jag hade gått. Den ena var i så dåligt skick att hon fick av en ganska stor bit tand, känns ju riktigt räligt faktiskt. Så nu väntar jag på att en remiss ska skickas och att en käkkirurg ska ringa. Fun day!

Tandhygienisten tog ju givetvis även tillfället i akt att karva tandsten och när jag låg där och led så tänkte jag på bloggutmaningen jag har fått av fina B, svaret på den kommer. För jag vet ju att ni väntar så otåligt på det, menar jag.

1 kommentar:

B sa...

Klart vi gör! Och med vi menar jag givetvis JAG.