fredag 27 april 2012

Nr: 524

Eftersom jag inte vill göra mina fans besvikna och eftersom jag vet att ni törstar efter lite inside info så tar jag mig tid, i mitt hektiska schema och busy liv, för att uppdatera er på allt spännande jag är med om. Bara för er skull. Vad kan jag säga, sån är jag helt enkelt. A giver, om inget annat. Så, vad händer chez Masses, på en fredag? Ja det gamla vanliga, sus och dus och partaj och klackarna i taket. Det ska utläsas som att Musse youtubar slaviska folksånger och jag dattar och kollar på New Girl och läser New York Review of Books (första numret kom  i dag haha!) och dricker zlijonte koppen te. Innan åt vi chokladtårta. Nu är jag mätt. Och frågade Musse, "Men, varför har vi inga nachos?". Gud jag är tjock i själen. Masse är förresten en (ett?) portmanteu myntad av min lillasyster, en kombo av Mary och Musse, som ni förstår. Den nivån. Har jag förresten sagt att vi ska ha Mary och Musse i våra ringar, den dan vi får tummarna loss och går till juveleraren? Alltså sjuuuuk töntvarning, tro mig I knows, men så får det bli.

Inga kommentarer: