torsdag 3 maj 2012

Nr: 529

I lördags var Musse romkom-sugen, så vi glodde på Friends with kids. Efteråt när jag frågade honom "Vad tyckte du? Var den bra?" så svarande han "Nej. Den var JÄTTEbra!". Samma sak igår när vi såg Our idiot brother, som jag gillar dömycket. Den tyckte han också om, han fnissade konstant. Jag älskar den, framför allt för underbara Emily Mortimer, åh vad jag älskar henne. Jag sa det hela ti'n, "Åh så bra hon är jag vill vara som henne visst är jag som henne Musse?". Och jag formligen älskar när hennes systrar frågar hur länge sedan det är hon och hennes hemska och otrogna douchebag til karl hade sex och hon tittar på barnet hon håller i famnen och bah "Well Echo is five months......plus nine...." alltså jag dör lite då för att hon är så bra. Kom också på att vad jag avgjort saknar i mitt liv, förutom en rund liten bäbis som heter Echo, är en lesbisk syster. Lillasyrran, hör du mig? Vi har nog med karlar i familjen nu, allt jag begär är en trevlig lesbosvägerska! Det nåste finnas massor med snygga kvinns i Fräckastan. Get on that!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh sorry, men jag hade aldrig kunnat välja en tjej sålänge det finns män på jorden, är så hetro man bara kan bli, tyvärr. Sen betyder inte det för den sakens skull att det tillkommer fler män i familjen...som du ju märkt.

Lillasyster

B sa...

Jag försöker så gott jag kan iallafall. Orkar inte män.

Annis sa...

Ja nu är det nog med karlar alltså. Fram för fler kvinns i familjen. Snäääääälllla Lillis?

Mary sa...

B, hade jag inte haft maken hade jag också gjort det, tro mig.

Lillis du gör mig besviken, lyssna nu på dina äldre systrar!

B sa...

Ja lillis! Gå över till andra sidan innan det är FÖR SENT. Lyssna på dina äldre systrar, säger jag också.