onsdag 9 maj 2012

Nr: 539

Twitter upplyste mig idag om att Dave Gahan fyller 50 år idag. Detta tog jag som incitament att ägna mig åt lite good old fashioned bildgooglande och det kan konstateras att karln fortfarande är väldigt snygg. För att ha knarkat sig sönder och samman en gång i ti'n har han åldrats väldigt väl. Jag tyckte ju i och för sig att han var het även under Ultra-tiden, det ska ju erkännas. Detta fick mig även att inse att jag äntligen har ett svar på fråga nummer 6 i Bs utmaning, "Vilken kändis vill du ligga med?".

Well hello, lover.

2 kommentarer:

B sa...

Jag har INGEN ANING om vem detta är. Dock att han är overkligt lik den där heta 56-åringen jag har en crush on.

Mary sa...

Jag ÄLSKAR att du inte vet vem han är! Så sött. Ser din 56-åring ut så så förstår jag dig och du har min välsignelse.

PS: Han är sångare i Depech Mode. DS.

PS2: Insåg just nu att ordet "sångare" låter helt sjukt, som något ett barn har kommit på. Gud.