måndag 17 maj 2010

Musse slår till igen

Innan jag tappade rösten så hade vi lite middag i lördags, pojkvännen lagade mat och ett par kompisar kom över. Det hela var mycket trevligt. Kvällen avslutades med en rafflande omgång TP, där undertecknad vann en förkrossande seger. Detta mot två av de absolut smartaste jag känner, så jag var möcket nöjd. Lite kan det ha berott på att le boyfriend vid det laget var rejätl full och inte helt svårslagen. Vid ett tillfälle höll han på att ramla av stolen. Jag och min medtävlare var mycket roade. Tack och lov att han är rolig på fyllan. Att han gav bort en flaska Mintu till en av gästerna hade han inte något som helst minne av dagen därpå. Hans förklaring till det hela var att "Någon måste ha lagt något i Musses drink". Jag tror snarare det var så att Musse gick lite för hårt åt rosén, men det är ju bara jag.

Inga kommentarer: