onsdag 3 november 2010

Bitterheten lever och har hälsan, tackar som frågar

Guuud jag kan snart inte räkna alla de bloggar jag inte läser numera eftersom alla bara gifter sig och skaffar barn. Idag var det ännu en som fick stryka på foten. Jag slutar inte läsa för att det blir tråkigt utan för att jag blir så avundsjuk att jag mår fysiskt illa. Sån är jag, en missunsam och i sanning ogin människa. Och med detta upplyftande inlägg inleder vi november månads säkert inte så framgångsrika bloggande. Hepp!

2 kommentarer:

B sa...

sicken tur att du har mig då baby. lovar att jag inte är i närheten av vare sig barn eller make. puss

Mary sa...

Men guud sicken tur! Dig skulle jag å andra sidan aldrig sluta läsa och dessutom bara glädjas med. Alltså det gör jag ju, jag är inte heltigenom hemsk, jag blir döglad för allas skull. Först. Sen vill jag mest gråta. Aja. Hits you have to take.