torsdag 4 november 2010

Killar i allmänhet

Det finns ju massvis med trevliga killar, naturalement, men många gånger stöter man ju på de där dryga typerna, ni vet de som gärna avbryter mitt i en mening, föreläser för en om sådant man givetvis redan kan och tror att de är döviktiga. Som igår när jag pratade med en kille som tyckte att han var the shizzle för att han höll på att avsluta sin examen och ville doktorera. Det var yadiyadi hit och Giddens behövde jag inte läsa (jag har läst Giddens) och nej han ville verkligen inte doktorera på en liten sketen högskolan i typ Växjö och han hade planerat att få en tjänst i Lund och sen sticka till UCLA och yadiyadi men han var ju inte klar med sin uppsats och gud så synd att han precis missade en utlysning och jo det är så här vet du att de utlyser tjänster vartannat år och.... ungefär här zonade jag ut. Egentligen var han precis lika misslyckad som jag, med två oavslutade uppsatser och en missad utlysning. Sucker.

Inga kommentarer: