onsdag 2 februari 2011

Nr: 233

Inte för att go all tv-blogg on you, men har ni sett Hotellpraktikanterna? Om några gymnasieungdomar som praktiserar på ett hotell i Stockholm? Alltså jag älskar det, helt fab. De allra flesta av kidsen är ju sådär ungdomligt tappade att man inte vet om man ska skratta eller gråta, står och ser dumma ut och gäspar inför chefen. Men bäst av alla och den stora behållningen är ju den skånska överklasskillen Carl-Martin, med backslick, rosa skjorta och en aningens för stor kostym. Han är så lillgammal och bedårande att jag fullkomligt får dåndimpen, jag älskar honom. Som sagt, får jag en son ska han ju lätt få ett dubbelnamn, Carl-Martin eller Carl-Henrik ligger nära till hands. Då kommer han att gå långt, det är jag säker på. Har jag riktig tur så blir han spårvagnsexpert...

3 kommentarer:

anna sa...

OMG. Det är en "extended version" med Carl-Henrik. Loves it!

Mary sa...

Det kan inte bli bättre än så. Mer Carl-Henrik till folket säger jag!

Anonym sa...

Del 2 är här!: http://www.youtube.com/watch?v=qSRo2C4KJ7s&feature=my_liked_videos&list=LLsHCbEV7vD2i9av2XEwVDGw