torsdag 10 februari 2011

Nr: 245

Från och med nästa vecka kommer jag att bo hos Musse och hans rumskompis, eftersom mitt badrum ska totalrenoveras (Åh glädjen över det, jag kan inte i ord uttrycka detta. Jag drömmer om mitt nya, shackrutiga golv.) och jag är rädd för att det kommer att bli lite jobbigt. Inte att hänga med Musse, men att i tre veckor (minst!) bo utan sina grejjer. Och det är fab att jag kan bo där, men hur ska jag kunna blogga om honom när han är där hela tiden? Gahh! Får skylla på att jag måste hem och hämta rena underkläder alternativt övervaka hantverkarna och blogga järnet då. Hans rumskompis är döhärlig förresten, halv elva igår morse satte han på tv:n och glodde på McGyver. "Ohh det är ett bra avsnitt, Jack Dalton är med..." Bah älsk på det, känner jag.

Inga kommentarer: