måndag 7 mars 2011

Nr: 246

Wazzzzuuup lovers? I'm baaaack! Gööö va jag har saknat er, på ricko. Har ni saknat mig? Eller näe, svar inte på det. Men hörrni, nu ska jag till Claes Ohlson för jag vet inte vilken gång i ordningen, men sen, sen vettni, då ska vi ha lite kvalitetstid här på bloggen, promesso. Bara ni och jag. Det kommer att bli så mysig så.

En sak bara innnan jag går, härom dagen ropade Musse på mig "Älskling, kom hit!". Det lät viktigt så jag bah "Ameh va e're om?". Eller nåt, men i alla fall han bah "Skriver du dagbok? Har du någon Mussebok där du skiver om saker jag gör? Du har alltid böcker som du skriver i..." (Alltså han sa på allvar Mussebok, jag lovar.) Jag skrev dagbok när jag var typ tolv och tråkigare sak kan man ju inte göra så svaret var nej på det, men sen har jag ju er och bloggen ju. Vilket jag inte har sagt. Så jag djupandades och bah "Men jag har en blogg där jag skriver om dig...". Han bara skrattade, "Haha ja såklart". "Mmm men det har jag faktiskt." "Har du? Så du har ingen hemlig dagbok men en hemlig blogg? Och du skriver om mig där? Vaddå?". "Tjaa jag skriver om hur söt du är och att du stryker dina bandage ibland och ja sådär...." Så nu kommer han att googla "Musse" för att hitta mig här. Jag tror inte att han kommer att lyckas, det finns så många Musse-träffar, (jag har kollat, om ni undrade) men anyhoow, vi får väl se om han tar upp det igen. Jag hoppas ju att han inte gör det, jag har en gnagande känsla av att han kommer att tycka sämre om mig om han skulle läsa bloggen, att han skulle tycka (eller kanske snarare inse) att jag bara är flams och trams och ytlig och tråkig. Aja, den dagen den sorgen, som di säger. Men i alla fall, jag är snart tillbaka och då är jag all yours. Tills dess, besos!

2 kommentarer:

B sa...

JA JAG HAR SAKNAT!

OCH HEJ MUSSE!!! Välkommen till världens bästa blogg!

xoxoxo/BEA

Mary sa...

Och som jag har saknat dig! Om du bara visste! Fina fina Beatrice!


XOXOXOXOXOX tillbaka!