måndag 7 mars 2011

Nr: 248

Alltså det är ju fab att vara hemma igen, särskilt när hemmet har schackrutigt badrumsgolv if you know what I mean. Badrummet är så himla fint, och idag gjordes det allra sista. Sen bah vänta på fakturan och dåna lite och svälja och betala. Men värt det, lätt. Ett litet minus är dock att jag hann vara hemma i typ en kvart innan en annan grannes hantverkare ringde på dörren och behövde hjälp med grejjer och "Var stänger man av det och har du nycklar dit" och jag bah orkade inte med det. Jag är inte vaktmästaren, arrgggggg! Nästa morgon hade jag ett missat samtal, det var givetvis han igen "Det är rörläggaren, ring mig". Jag bah "Ehh jag tror inte det". Senare knackade han på dörren, vilket jag givetvis ignorerade. Tillfredsställelsen där var enorm, kan jag ju bara meddela. Ett par månader till och sen är det no more brf-styrelse. Ni kan inte ana hur skönt det kommer att bli. Gud jag bara längtar.

Inga kommentarer: